გქონიათ ოდესმე მსგავსი სიტუაცია: მთელი დღე სახში დაბრუნებაზე და თქვენს ლოგინში დაწოლაზე, რომ ოცნებობთ, მაგრამ საბოლოოდ როდესაც წვებით ძილის სურვილი გიქრებათ? თუ ასეა, თქვენ მარტო არ ხართ. მუდმივი სტრესი ათასობით ადამიანის ურღვევს ძილს. სტატიაში მოვამზადეთ 10 რჩევა, რომელიც ამ პრობლემის მოგვარებაში დაგეხმარებათ.

1. 

თითოეული ადამიანისთვის ოპტიმალური ძილის ხანგრძლივობა ინდივიდუალურია, მაგრამ, საშუალოდ, მოზრდილებს 7-8 საათი დასვენება სჭირდებათ. თუ ამაზე ნაკლები დრო გძინავთ, ძილის დეფიციტი გროვდება, რასაც საბოლოოდ მუდმივ დაღლილობასთან მიყავხართ.

2. 

როგორ მაცდურადაც არ უნდა გამოიყურებოდეს სამსახურში ყავა, მაინც არ დალიოთ. კოფეინი ხელს უშლის თქვენს დამშვიდებას და საბოლოოდ ძილის პრობლემებთან მიყავხართ.

3.

საუკეთესო რამ, რაც შეიძლება გააკეთოთ სეირნობის შემდეგ: დალიოთ რაიმე თბილი სასმელი, სასურველია მცენარეული ჩაი რძით ან თაფლით.

4.

თუ თქვენ ზურგზე გძინავთ ამოიდეთ ბალიში მუხლების ქვეშ. თუ თქვენ გვერდძე გძინავთ მაშინ ჩაიდეთ ბალიში ფეხებს შორის. ეს თქვენს სხეულს სწორი პოზიციის მიღებაში დაეხმარება, ხოლო ხერხემლის დატვირთვა შემცირდება.

5.

რასაკვირველია თქვენს კატას და ძაღლს ოხაჯის სრულუფლებიან წევრებად მიიჩნევთ, მაგრამ მათთვის თქვენი საწოლის გაზიარება არც ისე კარგი იდეაა. კვლევებმა აჩვენა, რომ ადამიანების 64% რომლებიც ცხოველებთან ერთად წვანან, ძილის პრობლემები აქვთ.

 

სტატიის გაგრძელება იხილეთ
გვერდები: 1 2