როდესაც დარბაზში ყოველდღიურ ვარჯიშებს თქვენთვის სასურველი შედეგი არ მოაქვს უნდა დაფიქრდეთ ყველაფერს სწორად აკეთებთ თუ არა. ძირითადი შეცდომების სია 9 საკითხისგან შედგება, რასაც SIMP.GE სტატიაში გთავაზობთ…

#1. გრძელი კარდიო

ბევრი ადამიანი ფიქრობს, რომ ეს თქვენი გულისთვის ძალიან კარგია. თუმცა, ხანგრძლივმა კარდიო-სესიამ შეიძლება უარყოფითად იმოქმედოს თქვენს გულსისხლძარღვთა სისტემაზე. კადრი-ვარჯიშები უნდა იყოს თქვენს ცხოვრებაში, მაგრამ ცოტა.

#2. დაბალკალორიული საკვები

ვარჯიშის დროს, სხეულს სჭირდება: ცილების, ცხიმების და ნახშირწყლების მნიშვნელოვანი დოზა. ყველა საჭირო ელემენტის მისაღებად საჭიროა დაივიწყოთ დაბალკალორიული დიეტა.

#3. ელექტროლიტები

მინერალების გარდა, ისინი დიდი რაოდენობით შაქარს შეიცავს. ეს კი ძალიან ცუდია. აქედან გამომდინარე, აუცილებელია თავი შეიკავოთ მათ გამოყენებაზე, განსაკუთრებით კი ვარჯიშის დროს.

#4. ვარჯიშის დროს წყალზე უარის თქმა

ვარჯიშის დროს სხეული წყალს მუდმივად კარგავს. ასე რომ, ნუ აწამებთ თქვენს სხეულს და ნუ იძახით წყლის მიღებაზე უარს. ამ მოქმედებამ შეიძლება თქვენს ჯანმრთელობაზე ძალიან ცუდად იმოქმედოს.

#5. მეტი საკვები

მიუხედავად იმისა, რომ წონის დაკარგვა გსურთ ვარჯიშების შუალედში სათანადოდ უნდა იკვებოთ. ვარჯიშის დროს საშუალოდ 500 კკალ იკარგება, ამიტომ მათი მოხმარებაც შესაბამისი უნდა იყოს.

სტატიის გაგრძელება იხილეთ
შემდეგ გვერდზე
გვერდები 1 2