დღესდღეობით ცოტაა ისეთი ადამიანი, ვისთვისაც დაწოლა და დაძინება ერთია. საბედნიეროდ, არსებობს ვარჯიშები, რომლებიც დაგეხმარებათ ნერვული სისტემის დამშვიდებაში, მოგიხსნით სტრესს და მოგადუნებთ. ჩვენ ვნახეთ იოგას 6 მარტივი პოზა, რომლის წყალობით მარტივად დაგეძინებათ.

 

№ 6. ფეხები კედელზე

წელის ქვეშ ამოიდეთ ბალიში და გააკეთეთ იგივე რასაც ხედავთ სურათზე. დარჩით ამ პოზაში 2 წუთს. შემდეგ ნაზად მოხარეთ მუხლები.

 

№ 5. მუცელზე წოლა

დაწექით მუცელზე, ქვეშ ამოიდეთ ბალიში და გააკეთეთ სურათზე მოცემული მოძრაობა. ღრმათ ჩაისუნთქეთ და გააკეთეთ გაწელვები, შემდეგ კი ნელა ამოისუნთქეთ. ეს ვარჯიში უნდა გააკეთოთ 5-10 ჯერ.

 

სტატიის გაგრძელება იხილეთ
გვერდები: 1 2