Загрузка...

იმისათვის, რომ თქვენი მკერდი უფრო ლამაზი გამოჩნდეს, ნამდვილად არ არის აუცილებელი ძვირადღირებული ოპერაცია. ყველაფერი რაც თქვენ გევალებათ არის ის, რომ რეგულარულად გააკეთოთ რამდენიმე უბრალო ვარჯიში, ეს თქვენ მკერდის ფორმის გაუმჯობესებაში დაგეხმარებათ.

გაკვეთილი 1

Загрузка...

შეკარით მუშტი და მიიტანეთ თქვენს ნიკაპთან. შემდეგ შექმენით წინააღმდეგობა, ნელა მიაჭირეთ მუშტი ნიკაპს. ეს პროცედურა გაიმეორედ 2-3 ჯერ.

გაკვეთილი 2

შეაერთეთ ხელები გულმკერდის წინ. მიაჭირეთ ხელები ერთმანეთს ისეთი ძალით, რომ მკერდის კუნთები დაიძაბოს. ამავე დროს, მნიშვნელოვანია, რომ წელში გამართული იყოთ და ზეწოლა უნდა იყოს თანაბარი. 10 წამი ზეწოლა, 5 – დასვენება. ეს პროცედურა გაიმეორეთ 3-ჯერ.

გაკვეთილი 3

აჯიმანიები მკერდის კუნთების გაძლიერებაში დაგეხმარებათ. თუ დამწყები ხართ, მაშინ შეგიძლიათ მუხლების დახმარებით დაიწყოთ. განათავსეთ თქვენი ხელები მაქსიმალურად განზე, ხოლო ფეხები შეატყუპებთ ერთმანეთს. დაიწყეთ ნელა და გააკეთეთ 12-15 აზიდვა.

გაკვეთილი 4

დაწექით მუცელზე, აწიეთ ფეხები და მოკიდეთ ხელები. ასეთ მდგომარეობაში გაჩერდით 20 წამით, ხოლო შემდეგ 10 წამით შეისვენეთ. ეს პროცედურა გაიმეორეთ 3-ჯერ.

გაკვეთილი 5

დადექით კედლიდან ნახევარი მეტრის დაშორებით, გაწიეთ ხელები წინ და მუშტებით დაიწყეთ კედლის მიწოლა. თქვენ იგრძნობთ, თუ როგორ იძაბება მკერდის კუნთები. გააკეთეთ ეს ვარჯიში 20 წამით შემდეგ კი 10 წამით შეისვენეთ. ეს პროცედურა გაიმეორეთ 3-ჯერ.

გაკვეთილი 6

ეს ვარჯიში კარგად ჭიმავს კუნთებს და ლამაზ ფორმას აძლევს მკერდს. აიღეთ ხელში გინტელები, დადექით სურათზე ნაჩვენებ პოზაში და შეასრულეთ ვარჯიში 12-ჯერ.

Загрузка...